reklama

Fotky z balkóna

Na balkóne sa dá robiť všeličo. Fajčiť, piť, hádzať do trávy prázdne ploskačky, zabuchnúť sa (možno aj do susedy, ale ja som myslel na zaseknutú zámku), sadiť kvety, minizeleninu, porovnávať predpoveď počasia s realitou, obdivovať kulisy dennej alebo nočnej oblohy, vešať bielizeň, pozerať na psičkárov, dymiacich a odpľúvajúcich školákov, kľajúce deti, sledovať manželskú zvadu oproti, alebo len tak čumieť doblba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)
Obrázok blogu

Kto má trochulepší výhľad, ako ja, ponad panelovú džungľu na staré dominanty mesta, vytiahneaparát a fotí. Vďaka 10-násobnému zväčšeniu ohniskovej vzdialenosti vidímpotom na monitore počítača detaily, ktoré by som voľným okom na skoro kilometervzdialenej kostolnej veži márne hľadal. Alebo v takom kvete obyčajnéhodivozela:

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Preddvoma dňami večer, keď sa od Malaciek približovalo nebezpečné čierne mračno,som márne 195 krát stisol spúšť, nezachytil som ani jeden blesk. Anis nastavením na automatiku, ani na krajinku v noci. Po kapitoluv manuáli o nastavení dlhej expozície som sa ešte neprehrýzol:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Západslnka bol večer predtým oveľa krajší:

Obrázok blogu

Prácena streche druhej veže Hrubého kostola finišujú. Vďaka zoomu na foťáku FujifilmFinePix S5700 mám o klampiarčine v 50 metrovej výške lepšiupredstavu:

Obrázok blogu
Obrázok blogu


Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


Ladislav Šebák

Ladislav Šebák

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista bez dlhodobých plánov, s očakávaním, čo prinesie zajtrajšok, šok, šok, šok... Zoznam autorových rubrík:  Trnava dnes a kedysiTrnava 20. storočiaTrnava 21. storočiaHistóriaFotky z balkónaDetiFikcieLumpáreňSpomienkyDedkove spomienkyTrampingVeselé historkyÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu