reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ladislav Šebák

Ladislav Šebák

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista bez dlhodobých plánov, s očakávaním, čo prinesie zajtrajšok, šok, šok, šok... Zoznam autorových rubrík:  Trnava dnes a kedysiTrnava 20. storočiaTrnava 21. storočiaHistóriaFotky z balkónaDetiFikcieLumpáreňSpomienkyDedkove spomienkyTrampingVeselé historkyÚvahySúkromnéNezaradené

reklama

Veselé historky

Náhoda

Ladislav Šebák

Náhoda

„Veríš na náhody?“ - spýtala sa ma hlavná hrdinka bodkovaného príbehu a nečakajúc na odpoveď, pozerajúc na haldy snehu za oknom, pokračovala:

  • 17. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 613x
  • 11
Rita v Moskve

Ladislav Šebák

Rita v Moskve

Občas si rád spomeniem na Sovietsky zväz. Nikdy som nebol v krajine, kde zajtra znamenalo už včera, hoci na kontakt s bratmi Rusmi nás pripravovali už od 4. triedy základnej školy, akoby sme ozaj mali byť 16. respúblikou. Musel som si vystačiť s leteckou korešpondenciou s Natašou Vorobľovovou z Balakova v Saratovskej oblasti a tešiť sa, že raz ako vzorný žiak sa s ňou stretnem v Arteku, medzinárodnom pionierskom tábore na Kryme, ktorý sme poznali z obrázkov v učebniciach.

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 050x
  • 49
Jako, susedko?

Ladislav Šebák

Jako, susedko?

Na tejto príhode som sa šúľal asi pred štyrmi rokmi. Mám ju z prvej ruky, od... no radšej ju zatajím, ktovie, či by sa na mňa nenasrdila. Zmením aj jej meno, stačí krstné.

  • 10. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 517x
  • 12
Pán vetrov v akcii

Ladislav Šebák

Pán vetrov v akcii

Epizódka z dnešného rána ma prinútila hlboko sa zamyslieť. Potichu vstanem, skoro poslepiačky postavím na dve kávy, záchod musí ešte počkať, aby neprevrela voda. Času akurát tak na pohľad z opršaného balkóna na mraky, ktoré opäť neveštia dovolenkový hic. A v tom to prišlo.

  • 21. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 403x
  • 29
Nie je Milka ako Milka, ani Kórejčan ako...

Ladislav Šebák

Nie je Milka ako Milka, ani Kórejčan ako...

Moja žena by mala stále chodiť do obchodu. Hneď je celý deň veselší. Asi pôsobí ako magnet na (tragi)komické situácie. Ja som bol hneď ráno v trochu vzdialenejšej Bille - a nič, ani úsmev predavačiek. Všimol som si akurát zvýšený výskyt Kórejčanov, zrejme v Samsungu v neďalekých Voderadoch dostali voľno, možno majú štátny sviatok, neviem, ale podľa správania v obchode to boli najskôr úplní nováčikovia na Slovensku.

  • 5. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 879x
  • 34
reklama
Bodkovaný príbeh

Ladislav Šebák

Bodkovaný príbeh

Práve som dal prečítať jednej známej (opäť ide o člena mojej rodiny, ale pre pokoj domu radšej nebudem konkretizovať) článok o neslávnych pytačkách môjho ujca, ktorý je úsmevný pre každého okrem neho (znenávidel aj živočíšne uhlie v ampulke), a hovorí mi, že to je nič proti tomu, čo sa kedysi stalo jej, keď bola Soňa ešte malá. Teda dobre pred dvadsiatimi rokmi:

  • 21. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 709x
  • 5
Inzerát

Ladislav Šebák

Inzerát

Rada by som sa zoznámila s mužom nad 50 rokov, zdravým a mocným, ale hlavne inteligentným...

  • 21. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 010x
  • 24
Nabudúce zadarmo!

Ladislav Šebák

Nabudúce zadarmo!

Život píše našťastie aj veselé príhody. Jednu, na ktorej som sa schuti zasmial, keď prišla z pošty manželka, napísal práve dnes.

  • 6. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 621x
  • 11
Mužská logika vs. ženská

Ladislav Šebák

Mužská logika vs. ženská

Keď sa nám 7. mája 2003 narodila Sára, napadlo mi, keď už nebude nič dediť, nech má po mne aspoň dôkladnú štatistiku. Keď bude väčšia, nech sa váži a meria sama, nech si sama ráta, prípadne odkladá vytrhnuté, vybité a vypadnuté zuby. No kým sa postaví na vlastné, zaskočím ja.

  • 10. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 649x
  • 10
Budíček s prezervatívom

Ladislav Šebák

Budíček s prezervatívom

To bolo dnes ráno! Najprv som sa zľakol, že horí, ale poplach robila manželka kvôli niečomu inému. „Vieš, čo som našla malému v bunde?!“ – kričala mi polohlasno do ucha. Ona je taká – keď šepká, tak polokričí. Pravým okom, ktoré sa mi vždy podarí otvoriť o minútu skôr ako ľavé, som zaostroval na ciferník nástenných hodín. Šesť! A ja som do jednej písal blboviny.

  • 7. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 214x
  • 39
reklama
Pán vetrov alebo „Teda, tatóóó?!“

Ladislav Šebák

Pán vetrov alebo „Teda, tatóóó?!“

Ľudia sa inak správajú doma a inak na verejnosti. Pritom nemusí ísť o pokrytectvo. Ale sú situácie, ktoré majú zostať navždy utajené medzi štyrmi stenami.

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 851x
  • 23
Psia vďaka

Ladislav Šebák

Psia vďaka

Blíži sa polročné vysvečko, a hoci to naoko nemá nič spoločné s trampskou muzikou, spomenul som si na kapelu Poutníci z Brna. Konkrétne na kontrabasistu a kapelníka Jirku Polu a na jeho krátke príhody, ktorými zabával (a určite aj zabáva) publikum, keď medzi pesničkami bolo treba doladiť najmä bendžo.

  • 21. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 218x
  • 6
Ferove prúty a sekerka

Ladislav Šebák

Ferove prúty a sekerka

Sú medzi nami postavy, ktoré sú celý život len takými sivými myškami, iné sa občas vystrčia z dierky, niektoré sú na očiach permanentne. V dobrom či v zlom.

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 100x
  • 2
Stratené cigarety

Ladislav Šebák

Stratené cigarety

Túto historku poznám od kamaráta Michala z Plzne. Mala sa stať jeho priateľovi Františkovi, ktorý sa svojho času živil lepením linolea a PVC krytín v domoch a panelákoch.

  • 13. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 501x
  • 5
Tichý spoločník

Ladislav Šebák

Tichý spoločník

Vyrážali sme skoro ráno. Chalani mali večer koncert až v ďalekej Plzni, tak cestou chceli požiť nejaké tekuté antidepresíva proti tréme a ešte sa dať pred vystúpením trochu do cajchu. Ja som včera večer skontroloval každú dôležitejšiu súčiastku mikrobusu, vodu, olej, naftu. Do nosa si dám až v cieli. Basák bol z vidieka, trochu sme si zašli a naložili ho ako posledného, aj s jeho Jolanou a kombom. Jolana bola jeho verná basa, žena bola myslím Etela, ale tá zostala povinne doma. Ani s tou vernosťou to nebolo také isté...

  • 5. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 153x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu